fredag 8 maj 2009

Meddelande

Ett meddelande som Emil fick motta för en tid sen:

Jag längtar så tills du får tränga in i mig, göra mig blöt. Slicka mig och jag får suga dig. Smeka ditt ollon så det nästan går för dig. Ha dina fingrar i alla hål, stöna och bara älska dig! Jag bara skriker efter dig och det pirrar överallt av bara tanken på dig. Klarar inte detta mer, BEHÖVER dig NU!

Ett annat meddelande:

Skulle vilja få känna dina fingrar smeka min klitoris och tränga in i mig. Sen smakar du lite på ungefär samma sätt som du smekt mig. Till slut står du inte ut mer och låter din penis tränga in i mig. Du smeker analen och jag smeker min klitoris, sen går det för oss på det skönaste sätt det bara kan gå. Vi ligger i sängen och du smeker min nakna kropp, och vi bara njuter av det underbara vi gjort. Puss älskar dig!

/ Ella Romance With Us

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar