fredag 8 maj 2009

Uttråkad

Är sugen på att göra något nytt, tråkigt bara att Emil inte är här med mig nu. Har ni några förslag på nya och sköna nya sätt man kan tillfredsställa sig själv på? Uppmuntra mig med kommentarer!

Tänk att få älska på en bädd av silkeslena rosblad, helst röda *ler*.  Vet inte om det skulle vara en hit men tanken får det att pirra till lite. Jordgubbar doppade i choklad och massor med ljus hade också fungerat bra. 

Nu börjar jag skena här i fantasins värld, Emil lägger mig på en säng full med röda rosor. Matar och retas lite med choklad doppade jordgubbar, suger lite på Emils fingrar. Han börjar sedan massera mig lätt på min nakna kropp för att sen fortsätta med lite hårdare och intimare tag. Får mig att komma, jag retas med att ta honom i min mun men slutar just som han börjar stöna lite. Då tar han tag i mig och tränger in i min blöta ros och stöter in försiktigt för att sedan bli upphetsad och ta till lite hårdare tag. Vi båda kommer.


Fantasin kan verkligen dala iväg, vore det inte för den så skulle det nog aldrig hända något kul i sängen heller så jag tackar dig "fantasin" för att du finns och förgyller mitt/vårt liv.

Låt fantasin flöda just idag och gör den verklig.
Lycka till!

/Ella Romance With Us

2 kommentarer:

  1. "Tänk att få älska på en bädd av silkeslena rosblad, helst röda *ler*. Vet inte om det skulle vara en hit men tanken får det att pirra till lite. Jordgubbar doppade i choklad och massor med ljus hade också fungerat bra."

    Är du på riktigt eller vill du verkligen ha den mest stereotypt klyschiga kvinnliga fantasin genom tiderna? Finns det en originell tanke nånstans inuti ditt huvud överhuvudtaget?

    Fan ett gratulatiosnkort har ju mer originalitet än du, skulle jag tro.

    SvaraRadera
  2. SV till El Dicko, tråkigt att du ser det så, men min fantasi kommer nog aldrig att passa alla. För mig skulle det vara vackert att få älska på detta sätt med min älskling. Hade jag varit singel och bara ute efter sex hade det säkert sett helt annorlunda ut.

    /Ella

    P.S. Du orkade läsa allt i alla fall, det tar jag som ett gott tecken *ler*

    SvaraRadera