onsdag 6 maj 2009

Överraskningar

Jag är så sugen på att en dag överraska Emil med något av nedanstående plagg. Att bara se hans min när jag kommer till honom i klädd dessa sexiga utstyrslar. Alla dessa plagg går att få tag i på vuxensidan.se om någon annan också är intresserad av att överraska sin älskling. 




Att överraska med ett par handbojor skulle också vara en liten kittlande känsla. Både att få fängsla och bli fängslad. Allt detta kan säkert bli verklighet, frågan är bara när och hur?. Dessa handbojor finns också på vuxensidan.se. 
Emil ska överraska mig med en analplugg, men han har fortfarande inte berättat vilken det är han beställt och inte heller när den kommer. Tanken på att få ha något där bak medan han tränger in i mig vanliga vägen får min lilla ros att vattnas. 

Fortsättning följer......

/Ella Romance With Us


2 kommentarer:

  1. Den första bilden, en "luna" har jag velat köpa länge då pratar vi ca 2 år :).. så sugen på den!

    Nastyhornydevil.blogspot.com

    // Devil!

    SvaraRadera
  2. Det var bra att du skrev så att Sexdrömmen kunde hitta dig :). Jag länkar till dig nu. Länka gärna tillbaka.

    Kram
    Sexdrömmen

    SvaraRadera